Ceyhan’dan Genç Kocaelililer’e ziyaret

AKP İl Başkanı Şemsettin Ceyhan ve yönetimi, Genç Kocaelililer Derneği Başkanı Sedat Köse ve yönetimine ziyarette bulundu.

01 Nisan 2016 Cuma 13:00

AKP İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, yönetimiyle beraber STK ziyaretlerine devam ediyor. Ceyhan Genç Kocaelililer Derneği’ne ziyarette bulundu. Ziyaret sırasında İl Başkanı Ceyhan, yerel konular hakkında önemli değerlendirmelerde bulundu. Cengiz Topel Havaalanı ilgili olarak “Önümüzdeki yaz için en azından Antalya ve Erzurum hattıyla standart uçuşlara geçecek noktalara geliyoruz. Bu sadece iktidar partisinin ya da il başkanlığının sahip çıkmasıyla mümkün olmuyor. Tüm kurumlarımız sahip çıkmalı. İnanıyorum ki Cengiz Topel birkaç yıl içinde 3-5 hattın uçacağı bir noktaya gelecek” dedi.

KOCAELİSPOR AÇIKLAMASI

Ardından Kocaelispor’la ilgili olarak “Kocaelispor bizim gençliğimizde ve küçüklüğümüzde bu kentte ve bu ülkede iz bırakmış bir spor kulübü. Keşke bugünlerde mali olaraktan görev almış olan herkes, başarılı olduğu dönemlerdeki gibi sıkıntılı olduğu zamanlarda da aynı fedakârlığı gösterselerdi” şeklinde konuştu.

CENGİZ TOPEL SORUSU

Ziyarette GKD Başkanı Sedat Köse, Kocaeli’ye dair sorunlarını AKP yönetimiyle paylaştı.  Ziyarette konuşan GKD Başkanı Sedat Köse, “Bugüne kadar iyi olan her şeyin arkasında durduk. Cengiz Topel havalimanı ve kuzey ve güney otoyolları hakkında sizden bilgi almak istiyoruz” dedi.

BEKLENTİLER

Başkan Köse “Cengiz Topel havalimanının daha iyi işlemesi için bizim yapmamız gerekenler, bizden istekleriniz bizim için önemli. Bu şehir için yapılabilecek her türlü doğru faaliyette şehrin kazanımı anlamında, kentlilik bilinci oluşması anlamında biz yönetim kurulu komple Genç Kocaelililer Derneği üyeleriyle beraber arkanızda olduğumuzu biliniz. Bugüne kadar da iyi olan her şeyin arkasında durduk bundan sonra da duracağımızı belirtmek istedim” dedi.

‘GKD SİYASİ YÜRÜYÜŞÜMÜZDE ÖNEMLİ’

Ziyarette konuşan AKP İl Başkanı Şemsettin Ceyhan, “Bu dernek Kocaeli’nin markalaştırmış olduğu derneklerin en başında geliyor. Bu manada emeği olan kuruculuğundan bugüne kadar kente böyle bir markaya ortaya çıkmasında vesile olan bütün arkadaşlara şükranlarımı sunuyorum. AKP olarak özellikle ocak ayından itibaren odalarımızı, sendikalarımızı ve birçok STK’mizi ziyaret ettik. GKD’nin bizim siyasi yürüyüşümüzde ayrı bir önemi vardır. Kentimize değer katan bu kardeşlerimize, derneğimize bizlerde siyasetçi olarak, elimizden geleni gayreti göstereceğiz” dedi.

‘BEYANNAME GİBİ YERİNE GETİRİYORUZ’

Ceyhan terörle mücadelenin devam ettiğini belirterek “Türkiye özellikle 7 Haziran seçimlerinden sonra terörle mücadelesinde devlet ve millet olarak farklı bir noktaya geldi. Terörle mücadele tek bir hendek, tek bir terörist kalmayana kadar devam edecek. Bu bağlamda hamdolsun büyük başarılara imza atarken şehitlerimiz de oluyor. Tüm şehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum. Tüm bunlar yaşanırken AK Parti kadroları olarak yerelde ve genelde milletimize hizmet etmeye çalışıyoruz. Vermiş olduğumuz sözleri beyanname bazında asgari ücret başta olmak üzere kadınlarımıza, esnafımıza, çiftçimize vadettiğimiz bütün her şeyi takvimiyle hemen hemen uygun bir şekilde gerçekleştirmenin de haklı gururunu yaşıyoruz” şeklinde konuştu.

‘KADRO DEĞİL, KAMUDA İSTİHDAM’

Ceyhan, taşeron işçilerin önünü açarak kamuda istihdam edilmelerinin sağlanması için çözüm ürettiklerini söylerken “Herkesin beklediği taşeronla ilgili konunun da altı bağlanmış ve bundan sonraki süreçte kamuda ister belediyede ister devlette çalışan taşeron olarak çalışan arkadaşlarımızın tamamını istihdam etmek üzere bir sistem ortaya koyduk. Burada doğru kavram kadro değil kamuda istihdam kavramıdır. Bugün bu konuyu da yüzde 100’ün de ötesinde yaklaşık 150-200 bin arkadaşımız için beklenen bu konu 720 bin kişiyi de içine alacak şekilde sözleşme bağlamında üçer yıllık süreçte bir organizasyona döndürüldü. Bunu da milletimize sunduk. Zor olan bir formülü de böylece çözmüş olduk” ifadelerini kullandı.

‘4’TE 3’Ü TAMAMLANDI’

Yerelde de hizmetlerinin sürdüğünü belirten Ceyhan, “Hem Büyükşehirimizin yerel hizmetler anlamındaki çalışmaları hem de bizlerin siyaseten kente vermiş olduğu sözler bağlamında en önemsediğimiz konular malum 2019’a giderken yerel ölçekte verdiğimiz sözlerdir. Daha geçen hafta büyükşehir belediye başkanımızın da olduğu beyannamemizin neresinde olduğumuza bakacak şekilde bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdik. Çok şükür büyükşehir belediyemiz vermiş olduğu sözleri, yapmış olduklarına ve yapacaklarına baktığımızda neredeyse 4’te 3’lük kısmında mesafe alındığı gözüküyor. Daha önümüzde 3 yıl var ve biz boş durmuyoruz” diye konuştu.

‘HERKES CENGİZ TOPEL’E SAHİP ÇIKMALI’

Ceyhan, Cengiz Topel Havaalanı ile ilgili de açıklamalarda bulunarak “Cengiz Topel’le ilgili gayretlerimiz sürüyor. Açıkçası sürecin Sabiha Gökçen’de yaşanan sürecin bir benzeri olduğunu düşünüyorum. Havaalanımızın bütün aşamaları tamamlanmıştır. Son eklenen sistemle inişlerde yaşanan sıkıntı da giderilmiştir. Şu anda standart bir uçuşumuz başladı. Önümüzdeki yaz dönemi için en azından Antalya ve peşine de Erzurum hattıyla standart uçuşlara geçecek noktalara geliyoruz. 15 gün önce tamamen Umre yolcularının taşınması gibi bir organizasyona da imza attık. Bu organizasyon bundan sonra Cengiz Topel’in çok daha önemli bir havaalanı olacağının da bir göstergesidir. Bu konu sadece iktidar partisinin ya da il başkanlığının sahip çıkmasıyla mümkün olmuyor. Kentin STK’leri, GKD’si, ticaret odası, sanayi odası, tüm kurumlar bu konuya sahip çıkmalı ve bu konunun uygulamaya geçmesi için hep beraber gayret etmeliyiz. İnanıyorum ki Cengiz Topel birkaç sene içerisinde 3-5 hattın uçacağı bir noktaya gelecek” sözlerine yer verdi.

‘AYNI FEDAKARLIĞI ŞİMDİ DE GÖSTERSELER’

Ceyhan, Kocaelispor ile ilgili de duygularını paylaşarak “Kocaelispor bizim gençliğimiz, küçüklüğümüz de dâhil olmak üzere, bu kentte ve bu ülkede iz bırakmış bir spor kulübü. Tüzel kişilik olarak da her birimizin sahip çıkması gereken bir kulüp. Keşke bugünlere mali olaraktan görev almış olan herkesin başarılı olduğu dönemlerdeki gibi sıkıntılı olduğu zamanlarda da aynı fedakârlığı gösterselerdi. Kocaelispor’un ayrı bir ruhu var, onu bizler de görüyoruz. AK Parti olarak kurulduğumuzda 2003’ler 2005’lerde İbrahim başkanımızın hattı zatında birçok AK Partili yöneticinin de gayretlerinin her birimizin hatrında olduğunu da bilinmesini arzu ederim. Kocaelispor’un anafora dönmüş bir sarmalı var. Bu sarmal böyle olduğu sürece sıkıntılı bir destek olma süreci olduğunu her fırsatta söylüyorum” şeklinde konuştu.

‘KEV, KOCAELİSPOR’A VERİLMELİ’

Ceyhan’ın ardından derneğin duruşu ile ilgili açıklamalarda bulunan Dernek Başkanı Sedat Köse, “Bizim duruşumuz belli. Hiçbir siyasi partiye yakın değiliz ama hiçbirine de uzak değiliz. Bütün yönetim kurulu arkadaşlarımızın içerisinde her partiden arkadaşlarımız var. Bu şehir için yapılabilecek her türlü doğru faaliyetlerde biz yönetim kurulu olarak arkanızdayız. İyi olan her şeyin arkasında durduk. En büyük gündemlerimizden birisi Kocaelispor. Yarın bununla ilgili 60-70 STK ile beraber burada bir kahvaltı düzenleyeceğiz. Böyle bir oluşuma öncülük ediyoruz. Ev sahipliği yapıyoruz. Bunun tek sebebi, GKD’nin bugüne kadar çatı görevini üstlenmiş bir dernek olarak görülmesidir. Bir şehrin ayağa kalkması konusunda o şehre herkesin temas etmesini, herkesin elini taşın altına sokmasını arzu ediyoruz. Kocaelispor bu şehir için bir değer, bir marka. Buna sahip çıkmaya çalışacağız. KEV tesisleri Kocaelispor’a verilmeli, bunun için çaba sarf ediyoruz. Sonuna kadar da mücadele edeceğiz” ifadelerine yer verdi.