İZMİT

DOĞAN, ÇOCUKLARIMIZ MUTLU OLDUKÇA BİZ DE MUTLU OLUYORUZ

İzmit’te geçtiğimiz Ocak ayında başlayan öğrencilere bisiklet dağıtımları devam ediyor. Fatma Seher Orta Okulu’nda 75, Özel Cebir Koleji’nde 32, Özel Seymen Orta Okulu’nda 144 ve Özel Bilgi Küpü Orta Okulu’nda da 32 öğrenciye İzmit Belediye Başkanı Dr. Nevzat Doğan’ın da katıldığı törenlerle bisikletleri teslim edildi. Bisiklet dağıtım törenlerine Başkan Doğan’ın yanı sıra Belediye Başkan Vekili İbrahim Bulut, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ile veliler katıldı.

DOĞAN, ÇOCUKLARIMIZ MUTLU OLDUKÇA BİZ DE MUTLU OLUYORUZ