Şehirde bahar temizliği başladı

 

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Dairesi Başkanlığı'na bağlı ekipler, kent genelinde bahar temizliğine başladı. Ekipler, özellikle havaların ısınmasıyla birlikte dolup taşan Sekapark'ta çimlerin bakımını yaptı, kent mobilyaları ile aydınlatmaları elden geçirdi.

 

YEŞİL ALANLAR DOLUP TAŞACAK

Kocaeli'nde bahar ılık yüzünü göstermeye başladı. Havaların ısınmasıyla birlikte Kocaelililer, soluğu yeşil alanlarda ve deniz kıyısında alacak. Büyükşehir de kent genelinde bahar temizliği başlattı. Ekipler özellikle çimlerin biçilmesi, kent mobilyalarının ve aydınlatmaların elden geçirilmesi konusunda çalışma başlattı.